Wednesday, November 08, 2006

Kaduk Nafi Diri Z.S

"PS# Cik Din, sabar jelah, dalam perjuangan mesti ada pengorbanan… "
- Pak Kaduk-

ehh..dah kantoi pun tak nak mengaku lagi ke?..sudah terang lagi bersuluh..bila sudah di kantoi masih tak nak mengaku. Masih MENIPU gamaknye! ..konon-konon Din dan Kaduk ini berbeza laa orangnya. konon-kononnya si kaduk nih protege si Din. konon-kononnya si kaduk ini memang tiada kena mengena langsung dengan si Din. semua KONON-KONON!..walhal dia laa si Z.S!..tapi masih mahu menafikan lagi!..kaduk..kaduk..nak jadi apa laa dengan kaduk nih..PENIPU BESAR! memang benarlah segala tomahan yang dilemparkan terhadap kaduk ini. makin lama makin mengarut entry yang ditulisnya. TAK LOGIK! penuh hasad FITNAH!

"Tak Percaya? Bab yang ini kena percaya pada Pak Kaduk sebab utamanya ialah PAK KADUK LEBIH DARI KENAL SIAPA DIA MAD RADHI!. Sebab itu kena percaya kepada Pak Kaduk. Kalau bab lain tak mahu percaya Pak Kaduk tak kisah, tapi bab yang Pak Kaduk sebutkan ini kena percaya 101%."
-Pak Kaduk- dalam entry MAD RADHI VS WANITA 2-

lihat saja pada PENGAKUAN kaduk sendiri. KALAU BAB LAIN TAK MAHU PERCAYA PAK KADUK TAK KISAH!..Nah!..ini pengakuannya!

Mari berfikir sejenak..dari mana datangnya entry terbaru pak kaduk ini?..tentunya bersambung dari entry pertama MAD RADHI VS WANITA. dan dari mana pula datangnya entry tersebut?..tentunya datang dari entry kaduk yang lain, yang mana akar umbinya bermula sejak pak kaduk mula menulis!. Entry kaduk selama ini semua macam CHAIN LETTER atau surat berantai. Maksudnya, setiap entry ada perkaitan yang membawa kepada sampainya entry terbaru kaduk.

Jadinya, berdasarkan pengakuan kaduk sendiri, "Kalau bab lain tak mahu percaya Pak Kaduk tak kisah, tapi bab yang Pak Kaduk sebutkan ini kena percaya 101%."..memang sah laa yang kaduk telah menulis sesuatu yang karut-marut selama ini hinggakan kalau pembaca tak nak percaya pun, dia tak kisah!..fikirkanlah..mana ada orang yang ingin menegakkan kebenaran tapi mengambil sambil lewa terhadap apa yang ditegakkannya, melainkan semua ceritanya hanya rekaan semata-mata!. Laginya, bila benda nih dah macam Chain Letter, macam surat berantai, bila entry sebelumnya tiada siapa yang mahu percaya, macam mana kaduk boleh mengharapkan orang akan percaya entry terkininya!!??..hanya orang bodoh saja yang akan terpengaruh terhadap penulisan si kaduk ini! memang dasar pemutar belit keadaan!. satu cakap, 15 tak boleh percaya!

kaduk..oh~ kaduk..
labi-labi dalam perahu,
pura-pura tidak tahu?

-kau buat lawak ke?-

2 Comments:

Blogger Mohammad Saifuddin said...

saya terai..tapi mungkin dia lebih berhati-hati..?..tunggu..

9:09 PM  
Blogger Pencantas Kebatilan said...

pendekar berkanta ni mengaku sama2 dengan GU ketika GU mula2 pergi untuk bukak cwangan johor..saya tahu itu buhong..!saya akan selidik betul-betul tentang betul ke pendekar berkanta ni ada sekali..tolong sisast la siapa dia ni..aku rasa nak ajak dia try je..

10:25 AM  

Post a Comment

<< Home